Google algoritam za pretragu

Google tiho aktivira nove pokazatelje veb performansi

Ovo leto donosi goleme promene u Google-ovom algoritmu za pretragu.

Programeri softvera i operateri veb lokacija moraju da razmisle o tome kako da zadrže svoje stranice na vrhu Google pretraživača. Ako to ne učinite, to može imati poguban uticaj na promet robe i usluga.

Google je početkom leta objavio svoj novi algoritam Core Web Vitals za određivanje rangiranja u pretrazi. Implementacijom Core Web Vitals kao ključne komponente algoritma za pretragu, Google je doneo promišljenu odluku da nagradi sajtove koji imaju najbolje rezultate.

Taj faktor dizajna je ključan za održavanje rangiranja veb stranica na ili blizu vrha pretrage. Još jedan ključni element je Google-ovo kontinuirano oslanjanje na Nekt.js, JavaScript okvir.

Google je dao značajan doprinos otvorenog koda Next.js-u, uključujući kod koji omogućava veb stranicama da brže učitavaju slike. Programeri platforme Vercel i Next.js pružaju mnoge mogućnosti koje programerima osiguravaju da njihove veb stranice rastu na osnovu poboljšanja performansi.

Primena Google Core Web Vitals-a kao kritičnog aspekta postavljanja pretraživača veb programere u potpunosti pomera u novu eru. To direktno utiče na kriterijume poslovnog uspeha koje pokreću programeri.

Povećanje performansi veb lokacija ima stvarni poslovni uticaj. Prema programerima projekata, jedva merljiva poboljšanja mogu dovesti do dobitka ili gubitka značajnih prihoda veb lokacijama. Sposobnost merenja u potpunosti i tačno, a zatim lako i brzo poboljšavanje stvari koje su korisnicima najvažnije.

Kako novi algoritam pomaže

Core Web Vitals unapređuje ciljeve stvaranjem skupa specifičnih i dobro definisanih pokazatelja koje Google pretraga mogže koristiti za merenje performansi. Ove metrike performansi su posebno definisane za borbu protiv postojećih mobilnih UKS problema na vebu.

Na mobilnim uređajima je brzina interneta često sporija, pa je učitavanje stranica mnogo značajnije pitanje. Kašnjenje prvog unosa (FID) pruža prvu povratnu informaciju korisniku da se stranica zapravo učitava.

FID je namenjen merenju odziva na unos korisnika. FID metrika pomaže u merenju prvog utiska posetioca veb stranice o interaktivnosti i odzivu veb lokacije.

Kumulativni premeštaj rasporeda (CLS) namenjen je merenju prisustva onoga što se ranije nazivalo „nesvestica“, a sada se naziva pomeranje rasporeda. Ovo je iskustvo pokretanja ciljeva stranice za klik / kucanje dok se povezujete sa stranicom. To je jedna od najfrustriranijih tačaka za korisnike mobilnih uređaja.

Ove specifične, dobro definisane metrike omogućavaju veb programerima da poboljšaju prilagođenost mobilnim uređajima

Lighthouse je alat koji je Google stvorio posebno za pružanje aktivnih povratnih informacija. Ove informacije odnose se na performanse, SEO, pristupačnost i druga ciljana područja.