Adresa
Karađorđeva 38
Novi Sad, Srbija
Telefon
+381 63 53 88 68
Mnogo je razloga koji mogu dovesti do toga da vam sajt ne ostvaruje željene rezultate i da ne pravi očekivani promet.
Sajt nije dovoljno samo uraditi i ubaciti sadržaj u njega i očekivati da će korisnici odmah navaliti na njega.
Web sajt se sastoji od mnogo različitih elemenata koji zajedno treba da stvore lepo korisničko iskustvo te da privuku korisnike. Sajt samim korisnicima treba olakšati navigaciju, pronalazak informacija koje mu trebaju ili ako je online shop u pitanju, celokupni proces kupovine.
Ako vaš sajt korisnici često i brzo napuštaju, tada je verojatno niste dovoljno prilagodili korisničkom iskustvu.
Korisnik je posetio vaš sajt i želi naći informaciju koja mu je potrebna. Ipak to mu to ne uspeva jer se ne snalazi na vašoj internet prezentaciji. Svi smo se našli upravo u takvoj situaciji i prvo što smo uradili je upravo napuštanje takvog sajta. To se događa sa svim sajtovima koje nemaju jednostavnu, smislenu i preglednu navigaciju sajta.
Loša navigacija stvara loše korisničko iskustvo, što za rezultat ima smanjen online promet, a time i smanjenu prodaju. Vrlo je važno uraditi web stranicu na kojoj će korisnik na najbrži mogući način doći do onoga što mu je potrebno. Ako je korisniku potrebno više od tri klika da bi došao do sadržaja koji ga interesuje – U PROBLEMU STE.
Ako ne može doći do željenih informacija ili proizvoda, korisnik će izgubiti strpljenje i svoju pretragu nastaviti kod konkurencije.
Izgled web sajta naročito je bitan element prilikom njene izrade, a nikako ne biste trebali dopustiti da vašu web stranicu pregazi vreme. Trendovi u web dizajnu brzo se menjaju, zatoje potrebno biti u toku kako biste korisnicima uvek ponudili ugodno vizuelno iskustvo.
Svi vole moderan, privlačan i funkcionalan dizajn koji će ih navesti da što duže ostanu na vašem sajtu. Zato, ako ste primetili da vam korisnici odlaze s web sajta, a znate da je niste osvežili ni jednom otkad je urađena, onda je vreme da razmislite o njenom redizajnu.
Brzo učitavanje stranice jedan je od ključnih faktora zadržavanja korisnika na vašem sajtu. Oko 50 % korisnika očekuje da se web stranica učita u prve dve sekunde, a 40 % korisnika napustit će sajt ako se učitava tri sekunde i više.
Ovo je jedan od najčešćih razloga zašto se korisnici ne zadržavaju na sajtu.
Ako vam na sajtu stoje stare akcijske ponude to nikako nije dobar znak vašim korisnicima. Kada ste zadnji put objavili novi blog ili napisali vest iz vašeg poslovanja? Star sadržaj vašim posetiocima najčešće ne nudi ništa niti je relevantan, te je kao takav jedan od velikih razloga zašto ne uspevate zadržati korisnike na svom sajtu.
Korisnici traže sadržaj koji im je od koristi u trenutku pretraživanja pa kada vide sadržaj koji nije ažuran i uvjerljiv, velika je verovatnoća da će napustiti sajt. Rešenje je jednostavno – budite redovni, ažurni i sveži sa svojim sadržajem!
Oglasi ne bi trebali biti prva stvar koju korisnik vidi kada otvori vašu stranicu i svakako ne bi trebali zauzimati više prostora na njoj od glavnog sadržaja sajta.
Korisnici na sajt dolaze kako bi se informisali, saznali nešto dodatno o vama i vašim uslugama ili proizvodima. Vaš sajt je mesto gdje korisnici stieču poverenje u vas i vaš brand, a izbegavanjem oglasa na njemu pomoći ćete im u tom procesu.
Dizajn sajtova ne uključuje samo boje, već se pre samog dizajniranja radi i strukturalni plan prilikom kog se određuje što će gde stajati. Na taj način maksimalno se koristi prostor kako bi se istakli oni najvažniji delovi sajta.
Ako ste odabrali font koji se loše vidi i teško čita na ekranu – naročito na mobilnim uređajima – korisnici će jednostavno odustati od čitanja. Ponudite im sadržaj koji ima font ugodan oku i koji se lako čita, odvojite pasuse, istaknite ključne delove i koristite podnaslove.
Čak i ako zadržite korisnika na svojoj web stranici, njegovo vreme može se smatrati uzaludno potrošenim ako ga niste usmerili da napravi određenu akciju. Može to prijava na newsletter, kupovina proizvoda ili poziv da vas kontaktiraju.
Vrlo je verojatno da vas korisnik neće pozvati ako im to ne kažete, kao što verojatno neće kupiti proizvod ako im ne pokažete gde i kako. Svakoj vašoj stranici potreban je primamljiv, jasan i dobro istaknut poziv na akciju kako biste korisnike usmerili na onaj najvažniji klik kojim će nešto kupiti ili vam se javiti. Zato ćemo mi upravo sada Vas pozvati da uradite akciju te ZATRAŽITE BESPLATNU PONUDU ZA IZRADU SAJTA.
Biti „mobile‑friendly“ danas je neophodno jer većina korisnika pretražuje internet i pristupa web stranicama preko mobilnih telefona.
Nepregledan i sitan sadržaj na manjim ekranima nešto je što želite izbeći, a responzivan dizajn web stranice inspirisat će korisnike da ostanu na vašoj stranici duže i naprave željenu akciju.
Korisnici žele imati kontrolu nad onim što pretražuju te nad sadržajem koji žele videti ili čuti. Niko ne želi doći na sajt gdje će im se automatski pokrenuti zvuk, pogotovo ako su mu zvučnici ostali pojačani.
Iako se automatsko pokretanje zvuka može nekad učiniti privlačnim, retke su web stranice kojima uspeva zadržati korisnike na sajtu sa tim elementom.
Začudili biste se koliko web stranica postoji s nejasno navedenim ili nepostojećim kontaktnim podacima. A to je poprilično velik problem. Pobrinite se da su svi vaši kontakt podaci tačni, jasni i vidljivi te da korisnik nema nikakvih problema da ih pronađe.
Ako ste primetili da vaš sajt ima jedan (ili više) od gore navedenih problema, svakako nam se javite da pokušamo naći rešenje koje odgovara upravo vama!