Adresa
Karađorđeva 38
Novi Sad, Srbija
Telefon
+381 63 53 88 68
Postoji dokazani redosled koraka koje možete slediti da biste garantovali uspeh kada započinjete online prodaju na internetu.
Pronađite ideju.
Napišite ciljeve realizacije.
Dizajnirajte i napravite internet sajt jednostavn za upotrebu.
Koristite pretraživače za privlačenje prometa na vašu veb lokaciju.
Stvorite reputaciju.
Pratite svoje kupce i pretplatnike putem e-pošte.
Povećajte svoj prihod kroz pozadinsku prodaju.
Svako, od početnika do sezonskog preduzetnika na mreži, može imati koristi od ovog procesa u učenju kako započeti posao na mreži.
Većina ljudi koji tek počinju prave grešku prvo tražeći proizvod, a zatim i tržište.
Da biste povećali šanse za uspeh, započnite sa tržištem. Trik je u pronalaženju grupe ljudi koja traži rešenje problema, ali ne pronalazeći mnogo rezultata. Internet olakšava ovu vrstu istraživanja tržišta:
Posetite forume na mreži da biste videli koja pitanja ljudi postavljaju i koje probleme pokušavaju da reše. Proverite svoje potencijalne konkurente tako što ćete posetiti njihove veb lokacije i zabeležiti šta rade kako bi ispunili potražnju. Tada možete da iskoristite naučeno i napravite proizvod za tržište koje već postoji – i to bolje od konkurencije.
Razradite proces prodaje od trenutka kada proizvodi stignu do vas pa do trenutka njegove prodaje:
Pobudite interesovanje ubedljivim naslovom.
Opišite problem koji vaš proizvod rešava.
Utvrdite svoj kredibilitet kao rešenje ovog problema.
Dodajte svedočenja ljudi koji su koristili vaš proizvod.
Razgovarajte o proizvodu i kako on koristi korisniku.
Napraviti ponudu.
Dajte jaku garanciju.
Stvorite hitnost.
Nakon što nađete tržište i proizvod i razradite proces prodaje, sada ste spremni za veb dizajn vaseg sajta. Ne zaboravite da bude jednostavan, pregledan, brz i na oko upečatljiv. Imate manje od pet sekundi da privučete nečiju pažnju – u suprotnom ih više nema, i nikada ih više nećete videti. Nekoliko važnih saveta koje morate imati na umu:
Izaberite jedan ili dva obična fonta na beloj pozadini. Neka vam navigacija bude jasna i jednostavna, a na svim stranicama ista. Koristite grafiku, audio ili video samo ako poboljšavaju vašu poruku.
Olakšajte kupovinu – ne više od par klikova između potencijalnog kupca i plaćanja.
Vaša veb lokacija je vaš izlog na mreži, pa je prilagodite kupcu.
Oglašavanje sa plaća po kliku i to je najlakši način za privlačenje prometa na potpuno novu veb stranicu. Ima dve prednosti u odnosu na čekanje da vam saobraćaj dođe organski. Prvo, oglasi se odmah prikazuju na stranicama za pretragu, a drugo, oglasi vam omogućavaju da testirate različite ključne reči, kao i naslove, cene i pristupe prodaji. Ne samo da dobijate trenutni saobraćaj, već možete da koristite i oglase da biste otkrili najbolje ključne reči sa najvećom konverzijom. Tada ključne reči možete distribuirati na celoj veb lokaciji u svojoj kopiji i kodu, što će vam pomoći u rangiranju u organskim rezultatima pretrage.
Ljudi koriste Internet da bi pronašli informacije. Dajte te informacije besplatno drugim veb lokacijama i videćete više prometa i bolje rangiranje na pretraživačima. Tajna je u tome da uvek dodate vezu do vaše stranice sa svakim delićem informacija.
Poklonite besplatan stručni sadržaj. Stvorite članke, video zapise ili bilo koji drugi sadržaj koji će ljudima biti koristan. Distribuirajte taj sadržaj putem direktorijuma članaka na mreži ili putem veb lokacija na društvenim mrežama. Uključite veze „pošalji prijatelju“ na vredan sadržaj na vašoj veb lokaciji. Postanite aktivni stručnjak na industrijskim forumima i stranicama društvenih mreža na kojima se druži vaše ciljno tržište.
Doseći ćete nove čitaoce. Ali još bolje, svaka veb lokacija koja objavi vaš sadržaj će se vratiti na vašu. Pretraživači vole linkove sa relevantnih veb lokacija i nagradiće vas na rang listi.
Kada pravite spisak za prijavu, stvarate jednu od najvrednijih imovina svog poslovanja na mreži. Vaši kupci i pretplatnici dali su vam dozvolu da im pošaljete e-poštu. To znači:
Dajete im nešto što su tražili.
Razvijate doživotne odnose sa njima.
Odgovor je 100 posto merljiv.
Marketing putem e-pošte je jeftiniji i efikasniji od štampe, TV-a ili radija jer je visoko ciljan prema konkretnoj osobi.