Google AdWords oglašavanje

Kako se oglašavati na Google i koliko to košta

Milioni korisnika koriste Google oglase, koji su najvažniji segment Google-ovog finansiranja, a Google AdWords je njihov najvažniji proizvod.

Google AdWords je sistem oglašavanja koji pruža skup analitike, statistike i rangiranja. Google AdWords oglašavanje uključuje sistem plaćenih oglasa, stopu učestalosti klikova, budžet i posetu koja je tačno ciljana na lokaciju na kojoj se vaš oglas prikazuje samo za ključnu reč / frazu koju odaberete.

Google pretraga se sastoji od organskih (prirodnih) i plaćenih rezultata. Organski rezultati zauzimaju centralni i najveći deo stranice za pretragu, a oni koji se plaćaju postavljeni su iznad organskog, ispod njih ili sa strane u odnosu na organske rezultate.

Najvažnija činjenica je da pozicija vašeg oglasa može zavisiti samo od vašeg budžeta.

Prikazivanje oglasa na Google

Vaš oglas će se prikazati samo ako je neko pretraživao termin koji ste naveli

Vaš oglas se pojavljuje na vrhu stranice pregledača vi određujete koliki će vam biti budžet
Vi određujete geografsku lokaciju na kojoj će se oglas pojaviti
Dobi’ete potpuni uvid u analitiku koja detaljno prikazuje svaki segment kampanje pored samog Google-a, vaš oglas se pojavljuje i na stranicama nezavisnih partnera. Svi oni koji su dozvolili da se Google oglasi prikazuju na njihovoj veb lokaciji, omogućili su vam i da se oglašavate sa njima.

Ako želite da pokrenete novu Google kampanju, koju će voditi profesionalni tim i postići će za vas maksimalnu konverziju i za kratko vreme povećati broj ciljanih poseta, Studio digital  je idealan za poziciju vašeg partnera.

Polazna tačka kampanje su konsultacije tokom kojih upoznajemo vaše poslovanje, biramo ključne reči i analiziramo konkurenciju. Sve ovo je potrebno za kreiranje najbolje kampanje i oglasa za vašu kompaniju.