Kako uraditi redizajn sajta'

Redizajn sajta, kad ga treba uraditi?

Odgovor na ovo pitanje sem vizuelnog pregleda zahteva i tehnički pregled vašeg sajta

Kako redizajnirati sajt

Analizirajte trenutne pokazatelje vašeg sajta.
Utvrdite ciljeve redizajna sajta.
Definišite brendiranje i razmenu poruka.
Definišite kupca ako imate online shop.
Optimizujte sajt.
Analizirajte konkurenciju.
Izaberite pravi softver.

1. Analiza vašeg sajta

Pre nego što počnete da planirate redizajn veb lokacije, dokumentujte trenutne pokazatelje učinka sajta, uradite SEO analizu. Ovo će vam dati dobru ideju o tome gde stoji vaša trenutna veb lokacija i koje metrike možete poboljšati redizajnom.

Takođe uradite i analizu sledećih parametara:
Broj poseta, posetilaca i jedinstvenih posetilaca
Stopa odbijanja
Vreme provedeno na sajtu
Ključne reči sa najboljim učinkom
Broj domena dolaznog povezivanja
Ukupno novih potencijalnih klijenata i prijava obrazaca
Ukupna ostvarena prodaja
Ukupan broj indeksiranih stranica
Ukupan broj stranica koje ostvaruju saobraćaj

Ako nemate pristup ovim informacijama, preporučujem da dodate alate poput Google analitike radi boljeg praćenja i vidljivosti učinka veb lokacije.

Dalje, zabeležite koje ste alate koristili za merenje svakog od ovih merila u prošlosti. U idealnom slučaju, te iste alate ćete želeti da koristite prilikom prikupljanja pokazatelja posle redizajna. U suprotnom ćete upoređivati jabuke sa pomorandžama.

2. Utvrdite ciljeve redizajna veb stranice

Koji je razlog „zašto“ iza redizajna vaše veb stranice? Kada razmišljate o redizajnu sajat, iza njega uvek treba da postoji dobar razlog.

Ako odgovorite sa „pa, prošlo je neko vreme otkako smo to uradili“ ili „moj konkurent je upravo uradio redizajn“, ti razlozi sami po sebi nisu dovoljno dobri.

Zapamtite: Ne radi se samo o tome kako vaša veb lokacija izgleda, već i o tome kako ona funkcioniše. Budite kristalno jasni zbog toga što radite redizajn veb stranice i te ciljeve povežite sa merljivim rezultatima.

Zatim prenesite svoje ciljeve sa svojim timom, dizajnerom i / ili agencijom. Razmotrite sledeće ciljeve zasnovane na podacima za vašu veb lokaciju:

Povećati broj poseta i posetilaca
Da biste smanjili stopu odbijanja
Da biste povećali vreme na lokaciji
Poboljšati autoritet domene
Da biste povećali ukupan broj novih potencijalnih klijenata
Povećati ukupnu prodaju
Da biste poboljšali trenutni SEO rang za važne ključne reči
Mnogi od ovih ciljeva zavise jedni od drugih. Na primer, da biste generisali više konverzija, možda ćete morati i da povećate saobraćaj, dok istovremeno smanjujete stopu posete samo jedne stranice.

3. Definišite brendiranje i razmenu poruka

Pre izrade novog dizajna i sadržaja veb stranice, budite kristalno jasni u vezi sa željenim brendiranjem, razmenom poruka i jedinstvenim predlogom vrednosti. To će obezbediti doslednost na celoj vašoj veb lokaciji.

Svako ko poseti vašu veb stranicu prvi put treba odmah da shvati šta radite, kako im to može koristiti i zašto bi trebalo da ostanu na vašoj veb lokaciji i da ne beže svojim konkurentima.

Razmislite da li planirate da promenite brendiranje?. Ako planirate da je promenite, kako to da uradite? Neka vam ove promene budu najvažnije dok redizajnirate veb lokaciju.

Dok razvijate svoje poruke, koristite jasan, sažet jezik. Izbegavajte da koristite industrijski žargon koji može otuđiti delove vaše publike i učiniti da zvučite više kao robot koji brblja o poslu nego kao čovek.

Pored toga, dok razvijate brendiranje, razmislite o tome koje vizuelne aspekte vaše veb stranice treba redizajnirati i šta može ostati isto. Da li ste stvorili novi logo, stil ili paletu boja? 

4. Definišite ličnosti kupcaVaša veb lokacija se ne odnosi samo na vas. 

Kada posetioci „slete“ na vašu veb stranicu, pitaju se: „Šta tu ima za mene? Kako mi ovo može pomoći? “

Razgovarajte sa posetiocima na njihovom jeziku tako što ćete izraditi dizajn i sadržaj veb stranice oko ličnosti kupaca.

Na primer, ako ste menadžer marketinga u hotelu koji želi da dovede novo poslovanje, možete ciljati pet različitih ličnosti kupaca: nezavisni poslovni putnik, menadžer korporativnih putovanja, organizator događaja, porodica koja odmara i par koji planira njihov svadbeni prijem.

Obavezno jasno identifikujte ličnosti kupaca kako biste mogli oblikovati strategiju redizajna veb stranice oko posetilaca veb stranice koji su vam najvažniji.

Da li se vaša ciljna publika menja u okviru redizajna veb stranice? Da li se vaše brendiranje i sadržaj poklapaju sa ovom publikom? Odgovorite na ova pitanja dok planirate redizajn.

5. Optimizujte za vaš pretraživač

Otkrivanje na mreži je takođe neophodno za poboljšanje pokazatelja veb lokacije. Ako niko ne može da pronađe i poseti vašu veb lokaciju, kako možete povećati nove potencijalne kupce, konverzije ili prodaju? Evo nekoliko saveta za dizajniranje nove veb stranice s obzirom na optimizaciju pretraživača (SEO):

Dokumentujte stranice koje najviše cenite za pretragu.
Koristite svoju marketinšku analitiku da biste utvrdili koje stranice dobijaju najviše prometa i dolaznih veza, konvertuju najviše potencijalnih klijenata i na kraju pokrivaju najuticajnije teme u vašoj industriji. Ako planirate da premestite bilo koju od ovih izuzetno vrednih stranica, napravite odgovarajuća 301 preusmeravanja.

Napravite 301 strategiju preusmeravanja.
Govoreći o 301 preusmeravanju, ona su izuzetno važna u smislu zadržavanja prometa i vrednosti veze povezane sa datom stranicom. Napravite proračunsku tabelu za beleženje i mapiranje svojih 301 preusmeravanja (stari URL-ovi u odnosu na nove URL-ove). Zatim predajte ovaj dokument nekome tehničkom radi pravilne primene.

Istražite ključne reči.
Za svaku stranicu na novom dizajniranom veb mestu odaberite po jednu ključnu reč / temu na kojoj će se svaka stranica fokusirati. Jednom kada odredite ključne reči, koristite najbolje prakse na SEO optimizaciji stranica veb stranica. Pored toga, razmislite o dodavanju novog sadržaja i stranica na vašu veb lokaciju koje se bave onim određenim ključnim rečima i temama koje bi mogle biti zanemarene na vašoj trenutnoj veb lokaciji.

6. Analizirajte konkurenciju

Iako ne preporučujemo opsesiju nad konkurentima, može vam pomoći da znate kako upoređujete. Pogledajte veb lokacije svojih konkurenata i zabeležite šta volite – a šta ne. Ovaj postupak vam pomaže da shvatite šta na svojoj veb lokaciji možete bolje da učinite. Jednom kada izvršite analizu konkurencije, sastavite listu akcionih stavki koje ističu neka područja za poboljšanje i kako se možete izdvojiti od konkurencije.

7. Izaberite pravi softver.
Poslednji (ali verovatno najvažniji) korak procesa redizajna veb stranice je odabir pravog softvera pomoću kojeg ćete kreirati i hostovati svoju veb lokaciju. Ovaj softver se obično naziva sistem za upravljanje sadržajem (CMS) i koristi se za razvoj, dizajn i objavljivanje vaše veb stranice kako bi je svet video.

CMS softver je koristan iz nekoliko razloga. Bilo da ste početnik u prodaji digitalnih tehnologija ili master veb, CMS vam može lako pomoći da napravite prelepu, funkcionalnu veb stranicu. Izbor pravog CMS-a zavisi od vašeg poslovanja, kao što su CMS-ovi koji su vam već poznati i koje funkcije zahteva redizajn veb lokacije.

Sada ste spremni za planiranje, dizajn, izgradnju, optimizaciju, pokretanje i analizu vašeg novog sajta