Adresa
Karađorđeva 38
Novi Sad, Srbija
Telefon
+381 63 53 88 68
Loše isečene fotografije su brz način da ubijete svoj angažman na društvenim mrežama.
Slike – bilo da su to ilustracije, grafike, fotografije ili video zapisi – glavni su vizuelni element koji ljude uvlači u priče. Pored teksta, slike su često glavni način privlačenja pažnje publike u marketinškim porukama. U stvari, upotreba vizuelnih informacija na mreži povećala se do neslućenih razmera. Tokom godina društveni mediji postali su jedna od glavnih dodirnih tačaka za potrošače da saznaju više o brendovima i interakciji sa njima. Slika je ključna za ovo.
Današnji potrošači preplavljeni su sa više sadržaja nego ikad. Kako se ljudi brzo kreću kroz svoje fidove, napori u marketingu društvenih medija obično se oslanjaju na brz pogled. Da bi održali estetski integritet, brendovi ne mogu nenamerno da obrezuju, promene veličinu ili umanjuju njihove slike – zbog čega ovi vizuelni elementi moraju biti pravilno prilagođeni standardima svake društvene mreže. Jasne, potpuno vidljive slike stvaraju lepši izgled brendova, što gradi poverenje i uvažavanje potrošača. Međutim, važno je biti u toku sa standardima veličine svake mreže, jer se oni često menjaju kao rezultat novih izgleda i karakteristika same mreže.
Evo kratkog pregleda preporučenih veličina slika za svaku platformu društvenih medija. Sve dimenzije se odnose na širinu i visinu u pikselima.
BESPLATNO PREUZMITE PDF DOKUMENT SA TAČNIM VELIČINAMA SLIKA ZA VAŠE SOCIJALNE MREŽE