Adresa
Karađorđeva 38
Novi Sad, Srbija
Telefon
+381 63 53 88 68
Nakon što sam razmišljao o mojih 20 godina konsultovanja sa malim preduzećima kako bih im pomogao u njihovim potrebama za internetom, počeo sam da primećujem da se pojavljuje obrazac. Mnogi vlasnici malih preduzeća uopšte nisu upućeni u tehnologiju. Ovo potencijalno može dovesti do straha od svega što se tiče interneta, a da ne spominjemo gubitak prihoda.
Neki vlasnici preduzeća „stare škole“ ili se ne zamaraju e-trgovinom, ili je njihovo prisustvo na mreži minimalno. Takođe sam radio sa vlasnicima koji imaju mentalitet „ja ću to uraditi“. Drugi vlasnici preduzeća su imali negativna iskustva sa programerima u prošlosti, što može rezultirati obeshrabrenjem u budućnosti i izgubljenim prilikama. Bez obzira na ove izbore menadžmenta, krajnji rezultat je uvek isti… Nula do minimalnog prihoda od e-trgovine.
NE mora biti tako. Svako treba da ubire prednosti onlajn poslovanja.
Zapamtite: VI poznajete svoj posao i proizvod. Novi korisnici ne. Kamen temeljac svake uspešne onlajn prodavnice / veb sajta leži u korisničkom iskustvu. Sam ovaj element bi mogao biti odlučujući faktor koliko će vaše poslovanje na mreži biti uspešno. Izbor pravog sadržaja i načina na koji ga prikazujete određuje deo korisničkog iskustva.
Kada dizajnirate svoju onlajn platformu, morate se odvojiti od svake subjektivnosti. Pošto nije uvek moguće zanemariti sopstvenu prirodnu pristrasnost, dobijanje povratnih informacija je imperativ. Otkrio sam da kolege daju najvrednije povratne informacije. Porodica ili prijatelji obično su manje objektivni. I dalje je vredan, ali manje nego idealan.
Kada gledate svoju stranicu, imajte na umu da je raspon pažnje prosečnog korisnika samo nekoliko sekundi. Ako ih ne angažujete u tom roku, postoji rizik da napuste vašu veb lokaciju.
Gde je prikladno, odlučite se za slike umesto teksta. Potrudite se da imate estetski ugodne, jasne i šarene slike.
Nije moguće da vaši korisnici e-trgovine fizički komuniciraju sa objektom koji prodajete iz prve ruke. Umesto toga, vaše slike treba da pruže vašim korisnicima sledeću najbolju stvar: da podstaknu njihovu želju za interakcijom sa proizvodom koji prodajete.
Pošto je budžet veliki problem kada je u pitanju izgradnja veb stranice, ljudi imaju tendenciju da urade dovoljno „da bi nešto pokrenuli i radili“. Ovo je jednostavno izgubljena prilika.
Primetio sam da mnogi ljudi jednostavno slikaju svojim telefonom sa kamerom i koriste rezultate da prodaju svoje proizvode. Ne mogu da naglasim koliko je to pogrešno! Ako vam nije stalo do toga kako vaši proizvodi izgledaju na mreži, kupcu neće biti stalo da ih kupi.
Koristite profesionalnu kameru i osvetljenje ako to možete sami. Ako ne, unajmite profesionalca. Ako ne možete da pronađete dobrog fotografa u okviru svog budžeta, ponudite neki od svojih proizvoda ili usluga zauzvrat. Većina ljudi je spremna da nešto smisli.
Uložite nešto novca u kreiranje sadržaja. Zapamtite, uvek možete ponovo da koristite profesionalne slike u drugim marketinškim alatima, od prezentacijskih paluba, preko letaka, do kataloga.
Kada je reč o vašoj verbalnoj kopiji, uverite se da je koherentna, dobro napisana i koncizna. Osmislite kreativne tekstove da biste uhvatili suštinu vašeg poslovanja. Uverite se da odražavate osnovne vrednosti vašeg brenda u jednostavnoj stvari, što će vam takođe pomoći u optimizaciji pretraživača kasnije.
Internet stranica uvek treba da ima lak pristup ključnim informacijama. Neki ključni elementi koje treba zadržati tokom procesa razvoja:
Ovi osnovni elementi su samo vrh ledenog brega, ali to je čvrst okvir koji treba pratiti. Postoji mnogo više elemenata koji se mogu primeniti i proveriti, ali ovi elementi će vam pomoći da oblikujete vaš proizvod u ono što ste zamislili.
Laka i jednostavna navigacija će omogućiti vašem korisniku da brzo prelazi sa stranice na stranicu bez da se izgubi, nemojte se u velikoj meri oslanjati na dugme za povratak u pregledaču.
Kada pravite internet sajt, uverite se da je izgrađen na čvrstom responzivnom okviru. Kada razgovarate sa svojim programerima, uverite se da tu poruku kažete veoma jasno. Pored toga, obavezno prenesite da sajt mora biti testiran na različitim uređajima pre primene. Veliki broj poseta vašoj veb lokaciji dolazi sa telefona ili tableta. Nemojte zanemariti te korisnike.
Baš kao što fizička prodavnica ne bi trebalo da ima prazne police, vaš sajt ne bi trebalo da ima mrtve veze ili prazne stranice. To je gubljenje prostora i kvari dinamiku vaše veb stranice, da ne spominjemo da izgleda užasno, zato budite umorni od ovoga, i obavezno kliknite na svaku stranicu pre postavljanja.
Kao što sam ranije pomenuo, svaka stranica treba da sadrži jasan poziv na akciju. Bez obzira na to da li vas poziva na obrazac e-pošte, broj telefona, stranicu proizvoda, dugme za kupovinu, važno je da angažujete svog posetioca.
Vreme je najvažniji faktor. Stoga, ako možete da dovedete svog klijenta sa odredišne stranice na kasu što je brže moguće i vaš klijent je zadovoljan ovim procesom bez napora, možete sumnjati da će klijent postati ponovni klijent i pokretni oglas za vaše poslovanje. na kraju dana, želite da im nešto prodate ili pružite uslugu. Uverite se da je to lako učiniti.
Dakle, konačno ste odlučili da napravite sledeći korak. Bez obzira da li ste godinama u poslu ili ste se tek otvorili, proces dupliranja vašeg poslovanja u onlajn svetu je upadljivo sličan načinu na koji postavljate svoje mesto poslovanja. Na primer, tretirajte svoju početnu stranicu kao vaš prozor, osiguravajući da jasno navodi šta vaše preduzeće prodaje ili usluge koje pruža. Jasna poruka i lepo uređene fotografije će angažovati korisnika i podstaći ga da dalje istražuje.
Većina malih preduzeća pravi fatalnu grešku bacajući sadržaj na korisnika bez jasnog definisanja šta im sve to znači. Nemojte prenatrpati početnu stranicu. Neka bude jasno i jednostavno. Tretirajte svaku sekundarnu stranicu (kao što je približno, galerija, prodavnica, itd.) kao prolaze vaše prodavnice ili delove prodavnice.
Svaka stranica mora da sadrži „poziv na akciju“ što znači da primorava korisnika da preduzme neku vrstu akcije.
Možda je mnogo toga za uzeti u obzir, ali nadamo se da ćete pronaći pravog dizajnera i programera koji će vas voditi na tom putu.
Ovih dana postoji mnogo resursa koji će ubrzati proces i učiniti ga isplativim. Takođe će izgledati profesionalno urađeno i pružiti podršku. Kompanije kao što smo mi kreiraju prelepe sajtove koje pružaju čvrst okvir za vaš onlajn poduhvat.
Nađite nekoga ko je upućen u izradu profesionalnih sajtova i ko je u stanju da isporuči konačni rezultat koji će vas učiniti srećnim i ponosnim na vašu internet stranicu.
Na kraju dana, uložite onoliko svog srca, svog vremena i novca koliko biste želeli da vam se vrati.
Pružanje dobro dizajnirane platforme ne samo da će učvrstiti vaš ugled kao renomirano preduzeće, već će to učiniti i prijatnim iskustvom za vaše klijente.